Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2012 20:59 - Мали, кучка в автобуса!
Автор: screamsinbulgaria Категория: Други   
Прочетен: 1256 Коментари: 0 Гласове:
1



С цялата си обич към женското съсловие.... не съм женомразец!

Става въпрос към точно определена персона, която нито аз , нито вие познаваме. Ами, чакам си автобусчето, изморен, за да ме прибере у дома. Ако може направо до вратата, ще сте златни от автотранспорта. Както и да е! Понякога съм гроги след работа, затова ставаше въпрос!
 Днес, тоест. 18.04 е по - различен ден, който може би ще помня малко - по дълго. Ша ми държи влага, дет се изцепва СлавчУ! Една мома, на има - няма сополанка от гимназията, знам ли на колко ще е!? Седи до мен в съседство с другата двойка седалки, заедно с приятелчето си, мисля може би съученик. Кой не обича да е в младежка компания, човек се чувства малко по - ведро! Но!
 Момето налага шамари на момченцето!  :) Много старнно, винаги съм си мислел, че чичката дето кара автобусчето мрази шумотевица, но този път нъц, не се обади и ненаправи забележка!
 - Мноооо мъ кефиш! Ха-Ха-Ха! - на всеослушение и излияние сред всички пътници грачи момето. После тряс по главата едно шамарче на невинния хлапак. Това може би е нещо като обяснение в любов или де да знам, нова мода.... После шамарче по бузката, щипане по ръцете. Хлапака огън мъж обаче, черевен стана, обаче не се дава. Джентълмен!  В крайна сметка, доста бръщолеви момето и да ме питаш не си спомням какво каза! Тя е от онези типове жени. Жени - радио с развалена грамофонна плоча. Устата и неспрея 10км! Нали знаеш, все някога ще си прочел някава дебела - дебеличка книга. И когато си приключил с тази мъка, осъзнаваш, че историята можело да се опиши с две - три изречения. Ама словоизлияния на писатели и тем подобни, световна конспирация за тормоз на мозъчните клетки на человечеството! Пфу!
  Идва краят на пътуването и вече поемам първа глътка въздух вън от автубуса.  Обикновенно ако съм съм познат и се разделям с него му казвам "Довиждане!"  и т.н Обаче момето излезе тарикат, макар и кучка - неопитомена!  За довиждане, подари силна плесница по задните части на юнака.... бъди сигурен в това, защото всеки който слезе от автобуса мигом се вторачи от де идва шумотевицата! Да живее младостта, любовта, да живеее..... отплеснах се! 
  Когато аз бях в гимназията, обикновенно момчетата пощипваха момичетата. Имаше май нещо като наивност и романтика, знам ли!?  А сега момчетата им омекват китките, чакат някоя кучка да ги нашляпа и да ги котка. Знам ли? Знам само, че днес да си нормален е отклонение от нормата. А тя нормата е да си НЕнормален.  
 Ми..... какво да правя сега, нормален съм си, от време на време с леки психични отклонение, но то и това е в норма. Аз съм ОК, кучките са ОК, светът се върти, луната грей??? Нещо не е вярно тук из тази редица, нейсе!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: screamsinbulgaria
Категория: Други
Прочетен: 317298
Постинги: 190
Коментари: 119
Гласове: 114
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031