Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2012 22:49 - Колко съм сбъркан
Автор: screamsinbulgaria Категория: Други   
Прочетен: 1051 Коментари: 0 Гласове:
2



...  пак съм в режим на гърмян заек. По принуда в отпуска и с премного свободно време, което не знам какво да правя. И да измисля нещо.... няма да се получи, няма кинти! Всичко се върти сучи около парите!  
... може би навъртях осем и повече часа на компа, ле-ле-ее! Изчетох новините, прегледах няколко пъти пощата си, малко чалга тук-там, но не минава и не минава времето. Времето навън лошо, а аз затворен в стаята си...още по - лошо.  Хванал съм жълтеница от стоене на затворено. 
.... аз съм бил асексуален! Пф-ф-ф-ф! Това научих от една статия, която прочетох днес.  Виновен съм, признавам си! Какво да правя, като съм грозен и не ми става патката!? Ако един мъж мислел за секс да речем на всеки 30мин., аз си мисля на 1,30мин - примерно де! И като доказателство на горното, че съм асексуален и грозен, действителността сама ми го натяква и без да съм си давал сметка! Наскоро, докато си чакам автобусчето на спирката, едно моме се присъедини към чакането съвсем до мене!Хм, пространство бол, а тя до мен! Но нали знаеш, когато си темерут никой не може да ти помогне!
.... по едно време правех по няколко неща на ден, не можех да се спра! От днешното си стоене в нищото, си давам сметка, че живея един много безличен живот! Нямам хоби примерно, живея като 80г пръдльо.... и патката умряла, спрял съм да се заглеждам по жени, някакъв вид примирение явно! Когато съм на работа и съм ангажиран,  ми е помогнало да не се замислям в какво съм се превърнал! Ама, че куче...
.... почупих си пръститет последните дни, мислейки си дали ще имам шанс да отида на пролет да поработя "при добрата стара госпожа" ха-ха-ха! Луднах! Отменили дата обаче.... всичко върви наопаки. Ще чакам за февруари.... няма да стискам палци! Ако стане обаче, ще се похваля!
....


Тагове:   Bulgaria,   BG,   Life,   People,   блог,   Blog,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: screamsinbulgaria
Категория: Други
Прочетен: 319000
Постинги: 190
Коментари: 119
Гласове: 114
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930