Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
17.11.2012 22:03 - Axel Rudi Pell "The Temple Of The King"
Автор: blagovestie Категория: Музика   
Прочетен: 3501 Коментари: 18 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shining - Класика!
17.11.2012 22:27
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
2. ckarlet - Разкош, Люси! Хубави почивни дни!
17.11.2012 22:39
Разкош, Люси! Хубави почивни дни!
цитирай
3. solinvictus - Пътувайки я слушам нон стоп 45 мин ...
18.11.2012 02:11
Пътувайки я слушам нон стоп 45 мин :)))) само ,че с Ричи ...

http://www.youtube.com/watch?v=S981zrMBUBo&feature=related
цитирай
4. solinvictus - Тази е религиозна ама. . . http:/...
18.11.2012 17:07
Тази е религиозна ама ...
http://www.youtube.com/watch?v=2uYs0gJD-LE&feature=fvwrel
цитирай
5. blagovestie - Релегиозна? :)))))
18.11.2012 17:20
solinvictus написа:
Тази е религиозна ама ...
http://www.youtube.com/watch?v=2uYs0gJD-LE&feature=fvwrel


По-скоро ми се струва с политико - икономически оттенък :))))

А за Рейнбоу няма какво да обсъждаме. Жалко, че вече не се прави такава музика!
цитирай
6. blagovestie - shining и Скарлетче,
18.11.2012 17:22
благодаря ви. Хубава и уютна вечер ви пожелавам! :))
цитирай
7. blagovestie - Не "Старопрамен", а лекарствата си изпий, и забрави, че ще ми мажеш по блога ;)
18.11.2012 19:50
ket1baloo написа:
ако някой помни bambola от 2006-та година - т'ва е същата ,,луда,,

клета болна душо, бъди свободна в името на Господ Исус Христос!!!
цитирай
8. solinvictus - Извинявай, обърках се! Не искам да ...
19.11.2012 11:30
Извинявай,обърках се! Не искам да ти цапам блога,но не съм верующ!Мисля си отскоро ,че сегашният ни Бог не е Нашият!Тази библия не ни носи Любов!
цитирай
9. solinvictus - http://www. youtube. com/watc...
19.11.2012 11:33
http://www.youtube.com/watch?v=OLG0S-OTJ7s
цитирай
10. blagovestie - Едно е сигурно, solinvictus,
19.11.2012 11:52
имаш разнообразен музикален вкус :)))

Песента ви хареса много. Вдъхновяваща е. Стига да е възможна. В реалността. Защото в стих и песен е различно...

Колкото до религията, аз също не съм религиозна. Вярваща съм.
Съгласна съм с теб, че "това" не е нашият Бог, ако в "това" влагаш представения от някои учения Бог. Изобщо наученият чрез други.

Понеже ако се докоснеш до Господ, не може да не научиш всичко за любовта.
Не отведнъж.
На малки крачки. По човешки.
И няма как да стигнеш до истинската любов, освен ако по пътя не захвърляш, оставяш или подаряваш части от себе си. До пълната лекота и свободата да обичаш заради самата любов.

А Бог... Бог е прекрасен! Просто сме се отдалечили твърде много от Него и Го виждаме неясно, а друг път други ни ни представят за Него.

Още веднъж - благодаря, че сподели тази разкошна песен! Бъди щастлив! :))
цитирай
11. solinvictus - Не мога да бъда щастлив, вече! Може ...
19.11.2012 12:48
Не мога да бъда щастлив,вече! Може би в предишен живот съм бил и това което е в момента е някакъв далечен Отзвук,някаква малка частица достигнала до скапаното битие! Търсейки религията на нашия етнос достигнах до извода ,че всичко е мая(илюзия) умело подклаждана от алчността на хората!Затова и Божественото ни е толкова далеч и е НЕдосижимо! И никога не ни е било достъпно! И ти бъди здрава и щастлива!
цитирай
12. blagovestie - Оуч! Това заболя...
19.11.2012 15:18
Доста крайно изказване, solinvictus...

Предишен живот? Хехе, ще трябва да се примириш с този си живот и да го промениш, променяйки нагласите и посоката си, защото разполагаш единствено с него. Няма предишен, няма следващ. Всичко е СЕГА :)

Бог е достъпен по всяко време. Но ние не сме в непрестанна кондиция.

ПП: Ако си нарушил духовен принцип или си наранил своята или нечия друга любов... не е късно да поправиш нещата. В себе си. Убедена съм :)
цитирай
13. solinvictus - По моя край все още вярват в непра...
20.11.2012 00:20
По моя край все още вярват в неправилни неща,например в САМОдиви.Търсейки назад във времето установих си ,че те са нашите хора.NAIDES ,при тях има много интересни неща които майките ни спазват без да знаят ...когато попиташ някога ти казват : " така се прави!" и пунто.Няма Бог,няма никой ...едно неосъзнато съзнание което броди сред нас ,хехе

п.п. нямам духОвни принципи следвам флуида! А за животите не си права ,аз съм стар дух,казват ,че само те се прераждали или възкръсТвали ...все едно :)))
цитирай
14. blagovestie - хехех, оксиморона "неосъзнато съзнание" звучи интересно, но ми идва хаотично :))
23.11.2012 18:23
ПП: "нарушени" ли те притеснява? Интересно...

ПП 2: Големият ми син е в пети клас и по литература точно учиха за митовете и легендите на отделните нации. Има не просто безумни, а направо малоумни вярвания ;) :р
цитирай
15. solinvictus - Какво е "ОксиМорон"? :)
04.12.2012 00:11
Какво е "ОксиМорон"? :)
цитирай
16. blagovestie - :)))
04.12.2012 08:39
неосъзнато съзнание ми прозвуча точно като най-известния - дървено желязо
цитирай
17. solinvictus - Mного хора прочели малко езотер...
04.12.2012 11:53
Mного хора прочели малко езотерична литература и почват да се упражняват върху Битието.За няколко години из ниета съм срещнал само една жена ,която разбира и има независими отговори ,казвам независими ,защото са нейни и не са клишета! А за неосъзнатото съзнание ако се замислиш е точен термин :) (защото ако искаш да го обясниш по така ще трябва да цитираш философи,учители,елохими и т.н.) Много ми е смешно когато на цитати от Библията отговоря с цитати и бързат да ми казват какво е искал да каже автора ,защото аз не съм подготвен :)))) Виждам ,че и ти ги ползваш ?
цитирай
18. blagovestie - :))
04.12.2012 11:59
току-що си дадох сметка, че каквото и да кажа, важното за теб остава как ти виждаш нещата.

Значи съм късметлийка, защото лично познавам повече от един човек, говорещ от себе си, без клишета ;)

Ако използваме класификации на психологията има Съзнание и несъзнавано (Подсъзнание). Първото е едва 5% (как ги изчисляват - идея нямам), но явно ти имаш предвид душевния живот под повърхността. Понякога не схващам от първия път, сигурно съм единствената или е въпрос на лингвистика :))

Да, често в теми за Бог цитирам Словото Му. Вярвам, че те са неделими и ако ще говоря за Него, трябва да е чрез думите от/за Него. Наречи ме стандартна ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagovestie
Категория: Поезия
Прочетен: 2895183
Постинги: 1061
Коментари: 8676
Гласове: 21461
Блогрол
1. ПРАВОСЛАВЕН ИНТЕРНЕТ КУРС /ПИК/
2. Мултилинеарна Библия с множество преводи, възможност за добавяне на бележки и куп благинки
3. Християнски ресурси (на руски)
4. Речник на Стронг - цялото Писание (на руски)
5. Филмът, променящ гледната точка на "180 градуса"
6. kolibka.com - филмите, които ме ориентират и образоват
7. Още за изучаване на Словото
8. От пиле мляко
9. Християнска литература, много, на руски език
10. Предание.ру
11. Огромна библиотека (руски език)
12. Линк към Православна енциклопедия (руски език)
13. Патристика (български език) Rado76-блог
14. Православно помагало - книги на български
15. Богословие - материали на български език
16. Тълкуване на Библията - Стар и Нов Завет от Лопухин (на руски език)
17. Пермакултура - Божият начин
18. Още ресурси за изучаване на Писанията (на руски език). Библията на иврит. Есхатология, тълкувания, препратки
19. Тора и изследване (на руски език)
20. Тора и коментари, библиотека (на руски език)
21. Иврит
22. Наследството от избрания народ за всички ни (Толдот.ру)
23. ! Мултипреводна Библия само през Windows
24. Тора с различни коментари, руски
25. Другият ми блог
26. Лекции ПИК и проповеди