Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2012 23:03 - Простотия или БГ дивотия
Автор: screamsinbulgaria Категория: Други   
Прочетен: 987 Коментари: 0 Гласове:
1



.... виждал съм какви ли не обяви за работа и бих казъл, че всеки един друг в тази страна е бил свидетл на такива. Ето и последната - тук ... не знам какво е това нещо. Преди доста време бях си говорил с един човек за това как се търси работа в бг и манталитета на нашите работодатели и тези в чужбина. И тук не ставаше въпрос изобщо кой колко плаща и т.н  ..... Сраванението което бяхме направили е за Сащ и БГ. Приятелят ми беше казъл как една българка решила да си търси работа и както си му е реда си набавила целият комплект сертификати за квалификации, дипломи, автобиография и т.н  Американският работодател изпаднал в нещо като малък шок след като му се излели всички тези неща на главата. Допълнително работодателят недоумявал как човек с висше образование кандидаства за обикновен касиер в магазин за дрехи. Милата родна мома се изцепила, че освен всичко имала стаж е по еди какво си, знаела два чужди езика и т.н 
 ... в България обаче е нещо редно да отидеш и да омаяйваш бъдещият си работодател с всякакви хартийки, много им харесва и гъделичка егото като че ли.  Гледайки подобни обяви като тази горе, винаги съм си казвал, че и от двете страни хората са диванета, но единият превъзхожда другият... сами си отговорете кой е той. Възможно ли е например да се пускат обяви в които работодателят настойчиво си държи на думата, че търси човек за зеленчуков магазин(примерно), а изискванието му е кандидата да е с университетско образование... УаУ!... да говори поне един западен език и да не е на повече от 25. Да оставим на страна дискриминационните неща в обявите.

..... конкретно за тази обява... ми не знам какво да кажа повече! Не знаех, че охранителите са толкова високо ценени кадри в йерархията на която и да било фирма. Те не бяха ли онези които се грижеха само и единствено за ОХРАНАТА. Аз лично ако си търсех охранител единствено бих му искал "свидетелство за съдимост" за да съм сигурен, че няма да назнача някой крадльо - рецедивист, автобиография и това е.

.... и все пак любопитно ми е какво ще пише един кадидат - охранител в мотивационното си писмо за тази фирма.... , че няма да краде, че би работил за 350лв, че е работил и преди като охранител и знае как да си държи устата затворена, когато шефа товари багажника с нещица от фирмата и т.н   Както казваше един професор ..... "Гледам и не вярвам на очите си!"


Тагове:   работа,   работодател,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: screamsinbulgaria
Категория: Други
Прочетен: 317249
Постинги: 190
Коментари: 119
Гласове: 114
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031