Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2012 00:05 - Наричам се - българин
Автор: screamsinbulgaria Категория: Други   
Прочетен: 1583 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ако преди няколко години някой ме беше попитал дали съм горд с това, че съм българин.... имаше голям шанс да отговоря положително!

 Аз съм на 29 години и необичам държавата си, необичам България. 
Това "богохулство", ако беше изречено само и единствено от мен, си заслужавам да ме бичуват. Но тъй като обичам да дразня националистите, които никога неспят, декларирам отговорно, че НИЕ сме армия. Армия от "богохулници" невярващи и вечно мрънкащи срещу държавата в която живеем.  Американците, нито западняците ще разберат кривите ни физиономии, вървейки по улиците. Те са такива, защото има едни "робовладелци" в моята държава, които облечени в костюми и охранявани от страха си, обезкървяват и малкото достойнство което имаме ние. Когато бях на 14г, една от учителките в моето училище, беше ми казала нещо, което никога няма да забравя. Чувам думите й, които казват "Няма бъдеще нито за теб, нито за мен в тази държава! Ако имаш възможност, не се замисляй и бягай от тази държава!"
 Знаете, теорията казва често, че нещата са възможни и ако се следваш рецептата, това което се очаква ще се случи. С мен и кой знае колко други българи на моята възраст се случи, че останахме с празни ръце, излъгани. Можеш да ни видиш навсякъде. Вечер се събираме в парковете, подлезите, на стълбите пред домът ти често! Ако имахме някой лев, може би щяхме да ги изхарчим за едно "На здраве!". Какво друго ни остана!? Аз одавна ме няма из тези редици, но редиците се попълват и стават все повече и повече. Вярваш или не, тогава сред нас и сега имаше хора от 14г споланковци, избягали от дома си за едното нощно преживяване и такива на по 30 и повече години. Тези "сополанковци" сами по себе си преживяваха случващото се, като едно вълнуващо развлечение. Ние, другите, бяхме на улицата, защото се чувствахме отхвърлени.
 Държавата ли ме мрази или аз нея!?  Макар, че не съм от хората любители на културните мероприятия, бих казъл, че тук въпросът е същият като онзи, който се запитал "Да бъдеш или не!", нещо подобно беше! Признавам си, че ако държавата си имаше лице, аз щях да бъда първият, който с голямо задоволство щеше да зашливи най - силния шамар по нея. Не се обичаме взаимно! И защо да е така!  Възможно ли е, всички младежи и малко - по големи да са толкова  мързеливи, че да не искат да се развиват, да учат, да знаят, да работят в тази държава!?  Тоест има причина да съм намусен! Има причина, когато нямам нищо в джобовете си, безработен и т.н, да съм на улицата. Малко по малко да се превръщам в враг на държавата си. Вярно, че не сме си длъжни, но щом държвата не ми помага, защо ми пречи? Защо така болезнено ме рита  и съм в синини?  
 Продавам! Страна наречена България! Ако ченгетата са все толкова хрисими крадльовци, лекарите най - моралните убийци.... политиците са най - корумпирани добродетели на всички хора живеещи в България, то аз ПРОДАВАМ БЪЛГАРИЯ! За жълти или сребърни монети, без значение! Дали е монголец с дръпнати очи от циганската махала на гетото в София или бял англо-саксонец от покрайнините на Лондон, няма значение. 

.....

 пс. Вярваш или не, България е загубена кауза.  Страна в която съседа се радва, когато си по - зле от него и се мръщи, когато си успял ..... в каквто и да е. Нищо хубаво не ще остане в тази страна. Хубавите хора с знанията и човещината си, одавна започнаха да изоставят това нещо тук. Не ми се мисли как ще се живее с псевдонационалисти и патриоти, които ще оправят България. Грозно е знам, но засега държавата ни, политиците я оправят все на "задна прашка"!


Тагове:   Bulgaria,   Sofia,   BG,   EU,   europa,   Blog,   bul,   bgr,


Гласувай:
1



1. анонимен - Не можем да променим държавата, ако не променим правилата на държавата
02.05.2012 00:24
Bulgarialand & Българска земя: Ние ратуваме за референдумна демокрация, в която гражданинът е не обект на властническо посегателство, а субект, който сам осъществява властта, основана на образованието като стратегически национален приоритет и българската нация като духовна същност на държавата. Не можем … Continue reading http://wp.me/p1DYkX-U4
цитирай
2. анонимен - Ебал съм ти и д. . . а, за един х. . . не ...
18.05.2012 16:28
Ебал съм ти и д...а, за един х... не става...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: screamsinbulgaria
Категория: Други
Прочетен: 317268
Постинги: 190
Коментари: 119
Гласове: 114
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031