Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2012 14:48 - Kiss the girls
Автор: screamsinbulgaria Категория: Други   
Прочетен: 2729 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 0_o
Само за пълнолетни! 18

image 
... това е М или Ж ? 

отговор   - сега вече знаеш отговора и определено ще внимаваш, когато заглеждаш момичетата на улицата, защото знаеш ли ....  :)




пс. този постинг е провокация към един блогер. 
 Искам да кажа на този объркан блогер нещо важно, което е като тънка нишка вървяща и предопределяща целия живот на един човек. Когато журналистът пише и говори за убииства, това не значи, че той е убиец. Когато лекаря говори за женските гърди, това неозначава, че е извратеняк в бяла престилка. 
 И моята работа сега! Да се засягам от думите на провокирания блогер, който ми прати лично съобщение с излиянията си.  Някой може и да са забелязали, други не, но аз ще кажа! В моя блог пиша за жени, мъже, момичета, момчета, гейьове, лесбиики, убиици, расисти, българи - простаци, змеделци - кравари.... чудо събран в един цвят. Е това, че пиша и поствам такива неща не ме правят такъв или онакъв с всеки нов постинг в блога, щеше да е много, дори прекалено шизофренично... дори и за мен!  
 

Поздрави !


Тагове:   Bulgaria,   Sofia,   sex,   MAN,   People,   Blog,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: screamsinbulgaria
Категория: Други
Прочетен: 317733
Постинги: 190
Коментари: 119
Гласове: 114
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930