Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2012 01:48 - Мразим се!
Автор: screamsinbulgaria Категория: Други   
Прочетен: 3450 Коментари: 5 Гласове:
0



  ... в смисъл, че себе си мразя! Напоследък постоянно мисля какво правя и .... не ми харесва! Не ми харесва какво работя, как го работя... не ми харесват много неща! Иначе опаковката ми е доста лъскава. Ако рече някой да се запознае с автобиографията ми... цветя и рози. Работя, уча-ааа-а-а! Омръзна ми да уча - да уча, да уча, n - уча! В университета тъ-ъ-ъъ-пУ-ууу, на работа още по тъпо, а и нищо в бонус лично за мене си. Омръзна ми да се доказвам, да давам и само да давам, да се усмихвам.... а как направо искам да размажа нечия физиономия! 
 ////......до кога? само това искам да знам! Понякога немога да спя, не защото съм изпил стотина кафета, не защото така съм искал, не защото да си злоупотребя с тялото.....  жив - умрял съм в леглото, не мога да спя. Жив - умрял и на улиците. Имам си очелца от седмица..... естествени....шибани...черни....тъмнички....кръгове....около...очите!

Не ми се живее в града в който съм! Познавам всички, и всички познават мен! Не мога да пръдна без да ми пука, защото този който ми стане свидетел на звучната пръдня, ще ме знае кой съм! Не ми се живее изобщо в тази страна....пародия ли е, идия ли е....лайнарско ми е....само това знам....без извинения!  

 ...и защо трябва да се съобразявам за щяло и нещяло! нИможели един път да направя нещо и някой после да Иди да ми казва, че това така НЕ! А аз непукист....дреме ми дали ми вярваш....пф!  Толкова ми дреме за теб, че ако щеш умри в краката ми и....  Аз вече свикнах да не ми дреме  да ме псуват на улицата....


 ...не, че те интересува, но нали знаеш... ако днес умре папата, цял свят ще пусне рев, някой от няма и къде, налага се. Други просто наистина заблудени. Но представи си, че аз умра утре..... лайна и помия и айде! Ама какво да се прави...свят..... ето от къде иде и моя непукизъм.....здрав реализъм, поне за мене. За това, защото съм темерут и не малко помияр, когато умра няма да си даря чарковете за да живее някой друг. Антихрист не съм, защото не желая смъртта на който и да било..... и дядо господ не съм....херувим пък  Ептен..... смърта си е моя!

 ... питам се "Има ли смисъл?" и отговора винаги е "НИЕ" , после идва втория въпрос, "А защо продължавам тогава да го правя, говедо ли съм?", следва отговор" Така е, защото мама и тате като ме гледат така много им е арно и има с какво да се изперкат за пред съседите....правя го и защото показвам, че "МОГА", правя го и защото да докажа, че не съм говедо, правя го, защото след няколко години ....колко са те няколко години, ще бъда богат и ще ми завижда цялото человечествУУУууууу!

 ...ти и да знаеш, аз да си кажа....мразим се, ама и ти ме мразиш! Ако се срещнем фейс ту фейс .....  няма да го кажеш, предполагам. Няма да го кажеш, защото ще имаш изгода от мен. Аз ще съм човека който ти лъска обувките и те цунка по дупето може би.... та така, взаимно се мразим и никой не си признава....келепир все някой  ще има за това! Може би за това мразя, не не е това силна дума, мразя....и  България!

 ....ако искай вярвай но аз те мразя и ти също мене! Аз те мразя, защото ти си онзи от всички други, дето не ми дават и аз да седна на софрата....да се напоркам с вас и на сутринта заедно да се събудим накъркани под масата. Ай сиктир майтапа, ама е така!  


Тагове:   България,   Bulgaria,   Sofia,   europa,   HATE,   МРАЗЯ,   софия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - с тази разлика че си ми безразличен, ...
14.01.2012 01:56
с тази разлика че си ми безразличен , няма да се срещам с теб фейс ту фейс и нямам нищо нищо да ти казвам
всичко си го знаеш
цитирай
2. анонимен - аааа и си чакам парите мои са си с ...
14.01.2012 01:58
аааа и си чакам парите
мои са си
с акъла си и високото си айкю съм си ги изкарала
ако не си ги получа ще го считам за кражба и призовавам цялата божа справедливост да се стовари на главата на този който ми ги е откраднал
цитирай
3. screamsinbulgaria - Какво чакаш....
14.01.2012 07:17
...вземай с пълни шепи.... от къде пък излязоха тези пари.... и някакво айкю нещо си...ва-аа-а-а-а не съм сам самичък на този свят :) някой да не си помисли, че му бъркам в джЕба :Р
цитирай
4. анонимен - "Тогава попитах моя приятел:
14.01.2012 09:12
Джони, какво за бога, е това!"
цитирай
5. screamsinbulgaria - Ти си ми фен ...нали!?
14.01.2012 19:28
... ША ва науча аз!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: screamsinbulgaria
Категория: Други
Прочетен: 317266
Постинги: 190
Коментари: 119
Гласове: 114
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031