Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2011 17:58 - Колко ми е хубаво!
Автор: screamsinbulgaria Категория: Други   
Прочетен: 715 Коментари: 0 Гласове:
1



  Януари ме чакат такива страхотни изпити.... На 7.01  е първият в поредицата. Ако не убия преподавателя си, кървава баня ще е.... в крайна сметка най - вероятно ще да е "врага" мен да ме обезкърви!
 Някакви SMS-и ме заливат с честитки за празниците! Охо, някой се е сетил за мен! Аз също отвръщам на доброто с добрина и връщам SMS с позиви "всичко най". Само ако можех да се сетя, кой ми ги праща тези неща.... повечето са ми непознати телефонни номера!  Миналата година забравих, тази година също забравих за рожденните дни на близките, ужас.... вярваш ли да помня друго пък!
 Утре ще ходя да спонсорирам "бедните" софианци работещи в ТОТО! Вземе пък за празниците тези хора, да развържат кесията и да хвърлят някоя троха на нас.
  Леле-е-е, много мразя в последния момент да се случват нещата. Защо се инатят "старите" и да отидем о време да напазаруваме за новогодишната трапеза. Кога ли ще си лепна етикет на челото, че не съм от тези новите момченца - дендита, които умират да си се шлаят на шопинг....ах-х-х-х! Поне няма да се притеснявам какъв подарък да купувам на този и онзи! Тази година, всичко в кеш чеиндж ще е! Ти на мен, аз на теб! Никога не сме го правили така, как ли ще е! Представям си как аз давам 50лв и се усмихвам разбира се.... получавам обратно от моите пари 20лв. Някой е радостен, но не и аз! Всичко в пликове......прозрачност без граници! :)
 
 ....омръзна ми пешачка да циркулирам! Не, че има връзка с което и да било, но....  От толкова много ходене, краката ми станаха като клечки, хубавец!  Боже кога ще успея да скътам някой лев за да си купя някой таралясник!  А на лято какво ще правя? Боже, само питанки се въртят около мен, всяка година едно и също! 


  Весели празници все пак!



Тагове:   Happy,   2012,   christmas,   празник,   коледа,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: screamsinbulgaria
Категория: Други
Прочетен: 318158
Постинги: 190
Коментари: 119
Гласове: 114
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930