Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2011 14:22 - Кучките нападат
Автор: screamsinbulgaria Категория: Други   
Прочетен: 1682 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 30.07.2011 14:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
...ако някой е казъл, че мъжете се озъртат за "жени -кучки", аз не съм от тях! Има явно нещо мазохистично в това да искаш жена, която да се държи гадно с теб. От друга страна, сигурно сексът с такава жена ще е много див, но е*емти секса за няколко минути щастие.
 То не ми стига този късмет, ами и в нета съм така. Само някакви кучки и гейтаци ме гледат и правят намеци. А аз, мъжкар! Ще се гръмна! Истинска пародия на действителността ми се стори, когато прочетох за едно изследване. Как повече от половината от мъжкото съсловие по земята било запленено от "жените -кучки".  Питам се понякога, останаха ли съвсем обикновенни хора. Или ако има такива, то те са онези, които незнаят какво иската, как да го направят и т.н Незнам! Случки много! Преди месец или повече беше, някакъв гейтак в автобуса изглежда ме хареса, та седна до мен, при цял празен автобус. Искарах си бясовете! Преди това пък, едно красиво моме, ми поиска огънче за цигарата си. А аз дръвник, не пуша! И й казвам, че не пуша! Каза ми, че съм много изостанал!  Чудо! Пък иначе красота и прелест от всякъде си беше, но като си отвори устата.... празно, черна дупка в главата й!
 И така! Явно в мен ще е проблема, защото все попадам на вече "проядени ябълки"! Готово се сетих за друго... друга мома пък ме караше да я извеждам постоянно на кафе! Ок, съгласен! Аз пия капучино, тя шибаното нессссссс и цигарки и така! Но после се оказа, че кафето в нашия град не е Ок. Иска на кафенци, аз казвам Ок, но в съседния град на 30км. Айде и на нея и разбрах що за тераца го играе! Общо взето, сега си седя сам! Взема да се разстрелям, малко да се разведря!
 Вече настройх няколко стотинхиляди женски индивиди срещу себе си, но все ще има и отцепници сред тях. Надявам се.... иначе ще е много гадно, поне за мен!
 


Тагове:   love,   sex,   MAN,   мъж,   Women,   жени,   секс,   любов,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - fuck the bitches - Izpolzvaj sami ...
08.02.2012 00:08
fuck the bitches - Izpolzvaj sami " majat i rakata intimno"
цитирай
2. minevv - da
11.12.2013 14:09
МЪЖЪТ днес не е привлекателен, но .. няма друг път за МЪЖА.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: screamsinbulgaria
Категория: Други
Прочетен: 318166
Постинги: 190
Коментари: 119
Гласове: 114
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930