Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2011 23:40 - FMB
Автор: screamsinbulgaria Категория: Други   
Прочетен: 850 Коментари: 0 Гласове:
1



Fuck my brain

Мисля да си продупча дупка на черепа, не за друго, искам да си закача етикетче! На него ще пиче, че съм идиот от класа. Пфу! Омръзна ми тоя маскарад, омръзна ми окръжението. Ще се пръсна!
 Къде е патлака!? То пък защото ще го направя. Много е опасно. В тази държава всичко е опасно. Вземе да се появи някой да ме осъди, че възнамерявам да се залича от регистрите. Пука ти за мене! И на мен на ми  дреме, но нали разбираш... омръзна ми човеко да съм в тази държава. Нервите ми текат, като сутришен пикоч, след дълга дрямка. Талибаните дали така са станали такива каквито са сега!? Знам! Въздействам отрицателно на себе си. Ау! Опасен съм за себе си! Шибана работа!
 Искам, искам.....ах-х-х-х-х-х-х-х... Вече немога да намирам думита да изразя това в което съм. Остави настрана всичко, но освен, че мразя самия себе си, мразя и почти всичко друго. Коле-е-е-егата от работа одавна ми натяква, че съм грозен, но поне да съм се усмихвал.
 Кой в тази шибана държава се усмихва?
 Предполагам тези, които имат самочувствието  да разполагат с парите на другите. Аз не разполагам с моите, значи.... преебан съм отвсякъде в всички отверстия. Или пък съм побъркан, луд, ненормален! По десетобалната си давам оценка 2, което ще рече, че не съм 1. А в моята сладка - сладинка държавица, това означава, че съм аут от всякъде....в всички отверсития. 
Ай да имигрирамИ!?
В България сега, тези които оставяли да живеят, били тези които имат пари, богатите, пенсионерите, най - зелените охлюви и някой заблудени магарета... няколко стохиляди човека. А, видя ли!? Научи нещо, това число небеше го чувал до сега нали...и аз, до преди една минута. А така, науката е слънце, прогресът е в регресът на протестЪт. Въх! Непитай...после!
 Къде да гледам?
Първо да си почина на една пейчица..  Една баба си извежда сопола от носните кухини, това беше когато гледах на дясно. После видях един с много пари. Ва-а-а-а толкова пара само в един крив макарон. Отляво един депутат кльопаше крив макарон, а в краката му ревеше един селяндур, чак на челото му го пишеше. Пфу! Грозна гледка! После видях една кака. Ва-а-а-а, тази кака много е красива, ама.... Дойде до мен и като си отвори устата. Изгоних я! Аз коИнарски не знам. И това грозна работа! Гледам после една сопа. После звездички светят. Въх!
 - Ае, що ма цапардоса ве...шапкар!
 - Ти да си затваряш плювката, че....
 - Е, кво ве! Не виждаш ли, че просто си седя тука!
 - Къде седиш ве? Гъзъти се паркирал върху бат Б.!
 - Ау! Ами сега! Извинявай бат Б.! Аз такова, без да искам. Вече няма да се повтори, не те видях. Ама сега поне смърдиш на моя гъз, така че няма да се повтори, дори и нарочно да бих го искал! Аз незнам, на света да се е родил човек, който да иска да си седне на миризмата от....разбираш ме!

 Колко часа е "баба"?
 Верно бе, колко е часа? Не знам, нямам часовник. Ще отида аз най - накрая при шапкарите да ми го намерят часа. Все аз най - изостанал от всички. шИбана държава! За едно съм сигурен. Като ми дойде времето съм казъл, че няма си дарявам органите. Мои са си! Ще пиша да ме правят на прах - кремация. Ще правя списък на органите си, кой го имам, кое го няма. Е сега, то че има недостиг на яйчници... аз имам други неща. Цените ще са космически, някой ако искат астрономически. Парите ще завещая евентуално в моя фонД. Който разбира се предвидливо ще основа, преди да умра. Основна негова цел ще е да субсидира дейности свързани с пручването ефекта на завихрянето след силно и внезапно отделяне на газове през долния отвор на човека....абе гъзъ. И всичко това, защото обичам науката, а тя е слънце!
 
 ......Изморен съм вече!
Лягам си и утре ще гледам какво ще видя!




Тагове:   crazy,   Happy,   Blog,   mad,   Fun,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: screamsinbulgaria
Категория: Други
Прочетен: 319897
Постинги: 190
Коментари: 119
Гласове: 114
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930